SageTV Community  

Go Back   SageTV Community > SageTV International User Forums > SageTV Germany
Forum Rules FAQs Community Downloads Today's Posts Search

Notices

SageTV Germany SageTV and SageTV Recorder Users from Germany - This forum is for you to post about specific issues using SageTV software in Germany.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 01-03-2011, 10:09 AM
DIBU's Avatar
DIBU DIBU is offline
Sage Expert
 
Join Date: Jul 2004
Location: Germany / Hessen / RheinMain
Posts: 512
Heim-Netzwerk

Hallo und ein schönes neues 2011 an alle

Anbei habe ich mir mal die Arbeit gemacht mein Sage@home aufzuzeigen. Gerne würde ich in diesem Tread auch weitere sehen um Anregungen zu bekommen.

LG DIBU
Attached Images
File Type: png HOME.png (234.8 KB, 490 views)
__________________
Sage V7x:
Server - Lenovo K320 with WindowsHomeServer2011, 10 Terabyte HD's on stablebit drivepool, (1 x DuoFlex CT Octopus PCIe DVB-C 4 Tuner all with LM-DVB-SmartRecorder, dbox2, run SageTV as Service, DeskNow Mail and Collaboration server, 2 Terabyte NAS (Ximeta) as seconf backup, 1Gb/s MSI ePower HD Network, 3xHD100, 1xHD200, 1xHD300, Panasonic LCD 55" TV, Sharp LCD TV, JVC LCD TV, Touchscreen LCD, PlaceShifter
cu at http://www.dbuschek.de
Reply With Quote
  #2  
Old 01-25-2011, 06:04 AM
Fredo44's Avatar
Fredo44 Fredo44 is offline
Sage User
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 27
Schöne map Dibu. Hast du die mit Visio gemacht ? Habe etwas ähnliches mal für mein Netzwerk erstellt. Ist inzwischen leider überholt.
Mich ärgern die völlig hässlichen Piktogramme die von Visio standardmäßig zur Verfügung gestellt werden.

Wie ich sehe, hast du dir die Mühe gemacht alle Geräte manuell Einzupflegen. Sieht schön aus, macht aber Arbeit

Mal schauen, bekomme irgendwie Lust mich hier anzuschließen.....
Reply With Quote
  #3  
Old 01-25-2011, 07:13 AM
DIBU's Avatar
DIBU DIBU is offline
Sage Expert
 
Join Date: Jul 2004
Location: Germany / Hessen / RheinMain
Posts: 512
Quote:
Originally Posted by Fredo44 View Post
Schöne map Dibu. Hast du die mit Visio gemacht ? Habe etwas ähnliches mal für mein Netzwerk erstellt. Ist inzwischen leider überholt.
Mich ärgern die völlig hässlichen Piktogramme die von Visio standardmäßig zur Verfügung gestellt werden.

Wie ich sehe, hast du dir die Mühe gemacht alle Geräte manuell Einzupflegen. Sieht schön aus, macht aber Arbeit

Mal schauen, bekomme irgendwie Lust mich hier anzuschließen.....
Hi, das wäre schön wenn du dich anschliessen würdest

ähh nein nicht visio..wollte das schöner..also powerpoint
__________________
Sage V7x:
Server - Lenovo K320 with WindowsHomeServer2011, 10 Terabyte HD's on stablebit drivepool, (1 x DuoFlex CT Octopus PCIe DVB-C 4 Tuner all with LM-DVB-SmartRecorder, dbox2, run SageTV as Service, DeskNow Mail and Collaboration server, 2 Terabyte NAS (Ximeta) as seconf backup, 1Gb/s MSI ePower HD Network, 3xHD100, 1xHD200, 1xHD300, Panasonic LCD 55" TV, Sharp LCD TV, JVC LCD TV, Touchscreen LCD, PlaceShifter
cu at http://www.dbuschek.de
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -6. The time now is 11:32 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2023, vBulletin Solutions Inc.
Copyright 2003-2005 SageTV, LLC. All rights reserved.